Monday, June 6, 2011

aku tak berihat dan aku tak merajuk,laptop aku tiba-tiba rosak, memang dah tamat tempoh perkhidamatan barang kali, ada dua tiga idea tapi tak dapat mencatat lagi, dan aku masih cadang artikel yang aku ada siapkan lebih awal, kalau dapat di selamatkan akan aku letakan di sini. sabarlah peminat... tolong doakan aku murah rezeki...... kawin eeee tersasul pula. dalam minda aku jenama Asus rm1700.00


tiba-tiba pula laptop saya boleh di hidupkan semula. penulisan itu saya post untuk ogos 2012 jumpa di sana

No comments:

Post a Comment

DAFTAR AHLI ONLINE

PERTUBUHAN GERAK SENI SILAT ABJAD ASLI JABAT KILAT MALAYSIA  CAW. SABAH

Borang Permohonan Menjadi Ahli Online

Nama :
Umur :
Alamat Tempat Tinggal:
Pekerjaan :
Alamat Tempat Kerja :
No.Hp :
Email Address:
Catatan / komen / Pendapat

sila sediakan :

2 keping gambar ukuran pasport

2 Salinan My Kad depan belakang

Yuran Pendaftaran RM50.

 


This form powered by Freedback