Tuesday, July 26, 2011

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN 2011M 1432M

Selepas Menyiapkan Tulisan JAWAPAN PADA SATU PERSOALAN, Saya Mula Mengelamai Sukarnya Untuk Membina Tulisan Untuk Di Postkan.

Rupanya Kekuatan Penceritaan Saya Amat Berkait Rapat Dengan Hikayat Itu, Saya Pun Bersangka Itulah Tulisan Terakhir saya…,

Sepertinya Saya Kehilangan Arah… Tuju, Peristiwa ini Sangat Mengulit Jiwa Rasa.
Pada Hikayat Itu.. Mudah-Mudahan Dengan Restu Dan Doa Anda Semua Agar Penceritaan Itu Insyah Allah Taalah Masih Ada Kesinambungan,

Doakan Berikanlah Saya Dorongon Dan Berikanlah Saya Semangat Untuk Menghadapinya..
Dalam boring Mencari Idea Untuk Dicatat, Saya teringin Menyemak Balik Post 2 Aku Tahun Lepas .. Ada Rupanya Petikan Yang Saya Perlu Nak Bawa Kehadapan
Ini lah Petikannya.

Post25hbsept2010. Sebelum Berkenalan Dengan Abjad,Setiap Bulan Ramadhan Dan Pada Solat Sunat Tarwaih Itu Saya Ada Menyelitkan Mememohon Doa Secara Individu Kehadrat Illahi Tentang Satu Hajat
.Selapas 20 Tahun Saya Dalam Abjad.Doa Saya Belum Terzahirpun!!!

Adakah Masih Dalam Pertimbangan Allah Swt???

Ataupun Doa Saya Tidak Termakbul????

Rukun Iman Mewajibkan Kita Wajib Percaya Pada QADA DAN QADAR. Usah Terpedaya… Dengan Bisikan-Bisikan Itu

Ramadhan tinggal beberapa hari lagi, Bermakna jumlah tahun itu makin bertambah , dan tak salah rasanya untuk Saya terus dan refresh lagi hajat ini. insyah allah makin menghampiri makbulnya amin.

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN YANG MUBARAK. 2011, 1432H

Ya Allah Berikanlah Dan Kurniakanlah Aku Taufik Dan Hidayah, Moga Dengan Nur Taufik Dan Hidayah Itu Dapat Aku Membimbing Diri Dan Dapatlah Aku Mendoakan Dan Memimpin Mereka-Mereka Yang Ada Disekelilingku Menuju Jalan Yang Engkau Redhai. Sesungguhnya Aku Tidaklah Mampu Memaksa Sesiapa Menuju Hidayah Mu Melainkan Telah Engkau Permudahkan Dan Telah Engkau Anugerah Kurnia Kearah Itu.

Nur Tuhan.

Nur Hidayah……

Nor Amani Hidayah.

Amin Ya Rabil Alamin.

No comments:

Post a Comment

DAFTAR AHLI ONLINE

PERTUBUHAN GERAK SENI SILAT ABJAD ASLI JABAT KILAT MALAYSIA  CAW. SABAH

Borang Permohonan Menjadi Ahli Online

Nama :
Umur :
Alamat Tempat Tinggal:
Pekerjaan :
Alamat Tempat Kerja :
No.Hp :
Email Address:
Catatan / komen / Pendapat

sila sediakan :

2 keping gambar ukuran pasport

2 Salinan My Kad depan belakang

Yuran Pendaftaran RM50.

 


This form powered by Freedback