Friday, July 15, 2011

MUNAJAT KU

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM

YA ALLAH Kurniakanlah Aku Rahmat.

YA ALLAH Kurniakan Aku Petunjuk

YA ALLAH Kurniakanlah Aku Hidayah,

YA ALLAH Kurniakanlah Aku Dengan Pengatahuan Yang Mendalam.

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM
YA ALLAH Ampunkanlah Segala Dosa-Dosa Ku Sama Yang Baru Atau Lama, Sama Ada Secara Sengaja Atau Tanpa Aku Sedari, Sama Ada Aku Lalai Atau Aku Terleka. Tunjukan aku jalan kebenaran yang engkau redhai

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM
YA ALLAH Jauhkanlah dan lindungi Aku Dari Tipu Daya Diri Sendiri Dan Dari Bisikan-Bisikan Yang Meragukan, ya allah Zohirkanlah Padaku Kemaksiatan Agar Mudah Aku Kembali Kepada Ketaatan.

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM
YA ALLAH Segera Palingkan Aku Dari Sesuatu Yang Merugikan Diriku, Datangkan Kepada Ku Penawar Bagi Segala Kedukaan Yang Mendatang.

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM
YA ALLAH Berikanlah Aku Anugerah Kecedrasan Dan Kepintaran Dalam Melaksana Tangung Jawab Yang Di Amanahkan, Tabah Dan Gembirkanlah Aku Bila Berhadapan Dengan Segala Bentuk Ujian Pancaroba badai Yang Melanda.

YA ALLLAH YA RAHMAN YA RAHIM
YA ALLAH Berikan Aku Anugerah Berkelebihan Mutlak Bagi mengalahkan, Melemah , Melumpuh , menyingkir Serta Memusnahkan Musuh-Musuh Yang sedang Nyata atau sedang bersembunyi, yang sudah mendatang atau sudah hendak menjauh, terutama Yang Berada Di Sekeliling ku.

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM
YA ALLAH Tunjukan aku kepada akhlak yang paling baik,hiaskanlah aku dengan penyantun, berikanlah kepada kami pasangan sekufu dankurniakanlah kami keturunan yang sedap dipandang mata.

YA ALLAH ampunkanlah aku dan kedua orang tua ku, dan sayangilah keduannya sebagimana keduannya menyayangi aku di waktu kecil.

Amin, amin, amin Ya Rabil Alamin

No comments:

Post a Comment

DAFTAR AHLI ONLINE

PERTUBUHAN GERAK SENI SILAT ABJAD ASLI JABAT KILAT MALAYSIA  CAW. SABAH

Borang Permohonan Menjadi Ahli Online

Nama :
Umur :
Alamat Tempat Tinggal:
Pekerjaan :
Alamat Tempat Kerja :
No.Hp :
Email Address:
Catatan / komen / Pendapat

sila sediakan :

2 keping gambar ukuran pasport

2 Salinan My Kad depan belakang

Yuran Pendaftaran RM50.

 


This form powered by Freedback