Tuesday, June 5, 2012

sihir dan jampian moden

Sekali lagi saya berkesukaran untuk Log in ke dalam Blog Rasmi Badal Abjad Sabah. tersekat kerana kata laluan telah diubah. Saya hanya berharap kebolehan Saudara web master untuk memulihkanya. Itu pun sekiaranya masih dapat di selamatkan. Pada pihak saya rasanya boleh ucap selamat tinggal dengan blog ini, kerana saya tidak ada berkebolehan dalam menghadapi sarangan seperti ini. saya Hanya mampu berdoa agar penyerang di alam maya ini tetap menerima akibat yang setimpal di dunia dan di akhirat, itu pun kalau doa saya makbul kan?... tidak apa… kita Doa sahaja. Kerana Doa senjata orang mukmin. Blog ini hanya menceritakan dan berkongsi pendapatan atau maklumat, keran ini kita bagi peluang dulu kat orang itu untuk bertaubat….. jangan sampai di makan oleh perbuatanya…. you kalau terasa hati.. kenapa kita tidak ilmiahkan.. seperti yang pernah dikata,,,,,, live… siaran tertunda…. Rakaman Sepuluh lawan satu, anytime boleh bawa test berhujah… janji bawa kitab, jangan pakai kepala hotak sahaja… birapun ko Dr kah? Pengkhususan Ph D. atau MA sakalipun. Aku tidak kisah. Sama-sama kita menuju kedewasaan. Memperlihat dan mempamerkan keBerkatan Guru Aliran. Kalau terasa ada penceritaaan dalam blog ini menggugat? Serang dan Jawablah juga secara ilmiah.. kalau buat macam ini, memang kalah teruklah kami, tapi wajib diketahuai … kami tidak dan sehingga-hingga tidak akan mungkin beramal dengan Bangsa ilmu sihir moden ini. Nauzubillah langsung tidak ada yang mahu menggunakannya. HARAM hukumnya. Pengikut harut dan marut.. yang akan dihantar ke Api Neraka. nauzubillah..

No comments:

Post a Comment

DAFTAR AHLI ONLINE

PERTUBUHAN GERAK SENI SILAT ABJAD ASLI JABAT KILAT MALAYSIA  CAW. SABAH

Borang Permohonan Menjadi Ahli Online

Nama :
Umur :
Alamat Tempat Tinggal:
Pekerjaan :
Alamat Tempat Kerja :
No.Hp :
Email Address:
Catatan / komen / Pendapat

sila sediakan :

2 keping gambar ukuran pasport

2 Salinan My Kad depan belakang

Yuran Pendaftaran RM50.

 


This form powered by Freedback