Tuesday, June 19, 2012

tidak teratur pula ini....

Sekitar Bulan Jun ini. saya mula melalui jadual dan aktiviti harian yang berubah dari sebelumnya.... mudah-mudahan tabah melaluinya hingga ke akhir hayat.

cuti semester yang bermula hujung mei. ada program yang berjaya di laksanakan dan ada perkara yang tidak berjaya di laksanakan.

Seperti program yang tidak menjadi, iaitu hendak membawakan Ayah Non ke Abjad Sabah, kesibukan sendiri menjadikan saya kurang membantu dan ambil tahu dalam menjayakan rancangan ini. tidak apalah kita tidak menyalahkan sesiapa pun.

Ada masanya kita menerima kegagalan perancangan program ini dengan kelalaian diri sendiri. semuanya sibuk dengan perkara yang lebih utama, cuma kita yang beria-ria mengusulkanya padahal akar umbi tidak ke arah itu.

Dan Selamanya serasanya saya gagal memesarahkan apa yang saya rasa dan apa yang saya lalui.. jadi jarak semakin menjauh.. tugasan dan bebenan diri ini makin bertambah. biarpun ia bukan Alasan.. semestinya masa untuk seperti itu makin mencemburui..

Bila kita terkenang masa yang lalu. terasa akan merindui masa yang telah berlalu,Namun kita mungkin tidak dapat mengulanginya lagi..

Cuti semester dua minggu ini saya tidak berkesempatan berkunjung ke pusat tarbiah, sepintas pandangan.. seperti kehadiran saya yang semakin merundum.. suasana pusat tarbiah juga nampaknya memerlukan suntikan...

Dua tiga program yang dijayakan tidak mencetuskan gelombang yang diharapkan, selasai maka jadilah cuma seperti itu,....

Berat hati saya bertolak kembali untuk bertugas. tapi inilah kehidupan saya

No comments:

Post a Comment

DAFTAR AHLI ONLINE

PERTUBUHAN GERAK SENI SILAT ABJAD ASLI JABAT KILAT MALAYSIA  CAW. SABAH

Borang Permohonan Menjadi Ahli Online

Nama :
Umur :
Alamat Tempat Tinggal:
Pekerjaan :
Alamat Tempat Kerja :
No.Hp :
Email Address:
Catatan / komen / Pendapat

sila sediakan :

2 keping gambar ukuran pasport

2 Salinan My Kad depan belakang

Yuran Pendaftaran RM50.

 


This form powered by Freedback