Thursday, September 29, 2011

Menuju Sandakan Diringi Jawatankuasa Abjad Sabah Dan Sukad Ransum.

Jumaat Pagi Penulis Dengan Tuan Setiusaha Abjad Sabah Bertolak Ke Sandakan Diringi Dua Orang Lagi Dari Ajk Sukad Ransum Iaitu Salah Seorang Darinya Adalah Driver Penulis Semasa Melawat Di Pitas. Dan Yang Seorang Lagi Inilah Kali Pertama Ikut Mengiring.

Untuk Ke Sandakan Ini Tuan Setiusaha Pula Yang Akan Menjadi Pemandu. Kendaraan Yang Digunakan Adalah Kendaraan Milik Penulis. Oleh Kerana Tuan Setiusaha Lebih Memahami Selok Belok Keadaan Dan Jalan Ke Sandakan.Kerana Pernah Berurusan Dan Pernah Membawa Keluarga Berridah Di Kawasan Ini.

Penulis Berangan-Angan Untuk Cuba Singgah Melawat Taman Sepilok Jika Ada Kesempatan.

Semasa Kunjungan Warga Abjad Lohan Kerumah Penulis Pada Sawal Kedua, Macam Insyahallah Akan Jadi Mungkin Akan Ada Dua Buah Kereta Yang Akan Bersetujuh Menuju Ke Sandakan. Jadi Penulis Kompomkan Masa Itu Juga Kepada Saudara Fairul Untuk Minta Sediakan Dua Buah Bilik Penginapan Untuk Kami Nanti Di Sandakan.

Malam Esoknya Yang Mana Paginya Akan Bertolak Bertolak Ke Sandakan, Tuan Setiusaha Maklumkan Dan Tanya Siapa-Siapa Yang Dapat Ikut Serta? Penulis Tidak Mempelawa Sesiapa Untuk Ikut Serta Kerana Maklum Penulis Dengan Setiusaha Sudah Dalam Perancangan Dalam Kereta Penulis.

Cuma Untuk Mendapat Sumbangan Sebuah Lagi Kenderaan Untuk Ikut Serta Memang Macam Terbayang Akan Ketidak Perolehannya..

Suasana Kehadiran Malam-Malam Akhir Ramadhan Ke Pusat Tarbiah Yang Diguraukan Sebagai Terbelengu Dan Dibelanggu Maka Demikian Jugalah Yang Menimpa Melanda Perancangan Ke Sandakan Ini. Tuan Setiusaha Juga Ada Menceritakan Akan Kekurang Selesaan Orang Rumahnya menizinkan akan kebertolakan Ketika Dikhabarkan Esoknya Akan Menuju Sandakan. Beralasan Mimpi Yang Tidak Mengembirakan. bertambah lagi dengan Bos sukad ransum sendiri kompom tidak dapat ikut serta.

Oleh Kerana Penulis Masih Tak Terikat Dengan Kometmen Berkeluarga So Bab Terbelengu Dan Dibelengu Oleh Orang Rumah Ini Maka Penulis Tersangat-Sangat Berkecuali Dan No Komen Dan Serasanya Penulis Ini Hanya Tua Pada Umur Maka Tewas Bab Kedewasaan Dan Tanggungjawab Dengan Tuan Setiusaha Dan Beberapa Ajk Sukad Ransum. Selayaknya Penulis Belum Ada Mata Pada Bab Ini.

Penulis Sengaja Tidak Bertanyakan Saudara Fairul Mengenai Jumlah Anak-Anak Buahnya Yang Akan Menunggu. Sememangnya Penulis Menerima Kejutan Bila Membaca Alamat Blog Yang Dikirim Oleh Saudara Fairul. Kerdil Rasanya Diri Berbanding Dengan Kesungguhan Dan Kometmen Saudara Fairul. Pembaca Boleh Melayari Sendiri Alamat Web Ini.
akademiparanormal.blogspot.com/.../persatuan-pengamal-perubatan... - Cached

No comments:

Post a Comment

DAFTAR AHLI ONLINE

PERTUBUHAN GERAK SENI SILAT ABJAD ASLI JABAT KILAT MALAYSIA  CAW. SABAH

Borang Permohonan Menjadi Ahli Online

Nama :
Umur :
Alamat Tempat Tinggal:
Pekerjaan :
Alamat Tempat Kerja :
No.Hp :
Email Address:
Catatan / komen / Pendapat

sila sediakan :

2 keping gambar ukuran pasport

2 Salinan My Kad depan belakang

Yuran Pendaftaran RM50.

 


This form powered by Freedback